رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری مدیرعامل، کارمندان و حسابدار یک شرکت غیرمجاز در مرکز تهران خبر داد که اقدام به خرید و فروش ارز می‌کردند.

دلار آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان توحید شدند.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز در دستور کار قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام‌شده مشخص شد افرادی به سرکردگی یک زن به صورت غیر مجاز تحت پوشش شرکتی در خیابان توحید اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ارز به صورت کلان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مدیرعامل شرکت، کارمندان و حسابدار شرکت را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این افراد در جریان بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر خرید و فروش غیرمجاز ارز اعتراف کردند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، ماموران در جریان بازرسی از محل دفتر این شرکت که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل ۳۵ هزار و ۴۵۰ دلار آمریکا، ۸۶۵ هزار دینار عراق، ۳۲۰۰ لیر ترکیه و ۳۸۵۰ یورو به ارزش تقریبی بیش از ۲۰ میلیارد ریال را به همراه یک قبضه کلت کمری و ۱۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.

افشاری از تشکیل پرونده برای ۵ متهم دستگیرشده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 878177
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha